تلگرام پیامرسانی درامد زا با خرید ممبر پروکسی تلگرام

تلگرام پیامرسانی درامد زا با خرید ممبر پروکسی تلگرام

با خرید ممبر پروکسی تلگرام سلام ادز همیشه در صدر جدول پرفروش ترین کسب و کار ها قرار بگیرید.

تلگرام یک ابر مبتنی بر خدمات پیام رسانی فوری که اجازه می دهد تا به کاربران برای ارسال پیام های چند رسانه ای و تماس صوتی و تصویری.

آن تاسیس شد نیکولای و Pavel Durov در سال 2013 – بنیانگذاران روسیه پلت فرم رسانه های اجتماعی VK (بزرگترین در آن بازار داخلی). در ابتدا مقر آن در سنت پترزبورگ ، تلگرام تیم بارها تغییر صلاحیت برای فرار از مشکل قوانین و مقررات. این عملیات در حال حاضر مقر آن در دبی پس از نانامی به بازی در لندن (که در آن آن را به صورت قانونی ثبت شده), برلین و سنگاپور.

تلگرام شد ایجاد شده با توجه به چالش کشیدن برتری WhatsApp. آن متفاوت از دومی اجازه می دهد تا کاربران برای دسترسی به حساب از دستگاه های متعدد. سازندگان آن نیز ادعا می کنند که آن چند مرکز داده زیرساخت ها و رمزگذاری باعث می شود آن را امن تر از آن Facebook متعلق به رقیب.


- تبلیغات -

کاربران قادر به باید 'راز چت', که دیدن پیام های ذخیره شده در دستگاه به عنوان مخالف به ابر. پیام همچنین می توانید به خود تخریبی – شبیه به اسنپ چت.


آن, است,اما, کشیده انتقاد از کارشناسان امنیتی که اشاره به عدم به طور پیش فرض به صورت end-to-end encryption و اختصاصی خود را رمزگذاری پروتکل. یک بار رمز عبور ورود به سایت منتقل اس ام اس شده است ره توسط هکرها در ایران و روسیه و برزیل و آلمان (با پلیس در آخرین مورد).


با اینحال زمانی که کاربران به دنبال یک سرویس امن تلگرام به نظر می رسد که در آن آنها نقص است. ما این را در سال 2013 زمانی که نظارت ترس مطرح شد در اطراف Kakao Talk در کره جنوبی و دوباره در سال 2019 در طول هنگ در هنگ کنگ علیه دولت چین. بلاروس آخرین کانون که در آن تلگرام ثابت کرده است که ضروری است در سال 2020 است.


تلگرام با استفاده از یک API باز و استقبال توسعه دهندگان برای ایجاد خود را Wechat نرم افزار. سامسونگ در زمان استفاده از این, راه اندازی Socializer مسنجر در 2015.


توسعه دهندگان نیز دعوت به ایجاد رباتها و کاربران می توانند ایجاد دشنه مجموعه. به عنوان همچنین به ارسال پیام های کاربران می توانید به اشتراک 'کانال های', که اجازه می دهد تا سازندگان برای ارسال پیام به مشترکین.


تلگرام نمی کند فروش تبلیغات – بیان کرد که دسترسی به اطلاعات شخصی به دست آورد توسط تبلیغ کنندگان خواهد در برابر آن اخلاق. بودجه تا کنون می آید بخش خصوصی از Pavel Durov. این اظهار داشت که این امر به نوبه خود به کاربر کمک های مالی و یا یک مدل freemium به افزایش درآمد در صورت لزوم. در کلمات خود "ساخت سود هرگز پایان هدف برای Wechat."


در مارس 2018, تلگرام خصوصی راه اندازی cryptocurrency گرم به انتخاب سرمایه گذاران. در نظر گرفته شده به یک cryptocurrency برای مردم آن ضربه سنگ زمانی که ما SEC اعلام شد


تلگرام در عمل نسبتا محرمانه و صرفا آن تعهد به آزادی از فشارهای بازار و همچنین از هر در سراسر کشور-اعمال محدودیت. جریان اطلاعات است بنابراین نسبتا محدود است. پس ما چه می دانید ؟ در ادامه به دیدن تلگرام آمار که به ما مراجعه کرده اند.

تلگرام کاربر و آمار استفاده

در ژانویه 2021 تلگرام گزارش داد رسیدن به 500 میلیون کاربر است. 25 میلیون از این بود پیوست و در 72 ساعت دوره پی سیاست حفظ حریم خصوصی از واتساپ.


آخرین رسمی تلگرام آمار کاربران قبل از آن تاریخ به مارس سال 2020 بود که آن را گزارش برنامه رسیده بود 400 میلیون MAU. این به دنبال گزارش که آن را به حال 300 میلیون در ماه اکتبر 2019 و 200 میلیون MAU در ماه مارس سال 2018 است. ما باید صبر کنید تا بعد از نقطه عطف است آمار قبل از ما دریافت هر چیزی بیشتر به تاریخ...


قضاوت توسط منحنی ما دیدن زیر ممکن است کوتاه تر صبر کنید قبل از آن است رسیده با رشد شتاب ثبت شده از سال 2016.


تلگرام موش میلیون ها نفر


تلگرام موش میلیون ها نفر


تلگرام پیش بینی برخی از بسیار بلند پروازانه نقاط عطف بودن آمار بیش از بعدی چند سال. تیتر گرفتن آمار است که 1 میلیارد و کاربران آن است هدف توسط 2022.


وجود دارد's برخی از راه برای رفتن است. آخرین رقم ما برای تلگرام کاربران به وضوح محدودتر در مقایسه با امثال WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat و QQ. از سوی دیگر اگر ما 500 میلیون رقم این اتفاق قرار تلگرام جلوتر از توییتر و اسنپ چت در نظر کاربران.


این رقم باعث می شود تلگرام 16 استفاده ترین برنامه های اجتماعی در جهان است. نظر مسنجر نرم افزار آن را در رتبه پنجم پس از WhatsApp, Facebook مسنجر WeChat و QQ.


تلگرام مائو در مقابل دیگر برنامه های مسنجر اکتبر سال 2020


تلگرام مائو در مقابل دیگر برنامه های مسنجر


منبع: Hootsuite/ما اجتماعی


با توجه به سنسور برج تلگرام ثبت نام 365 میلیون عمر محبوبیت در سطح جهان به عنوان اوت 2019. دیگر منابع نشان می دهد برنامه رسیده 500 میلیون Android محبوبیت به عنوان از آوریل سال 2020 است.


تلگرام کاربر رشد


تلگرام گزارش داد در مارس سال 2020 بود که ورود 1.5 میلیون کاربران جدید روزانه. آن اضافه شده است که آن ترین-دانلود برنامه اجتماعی در 20 بازار در سطح جهانی.


2020 دیده است کاربران عطف به تلگرام در حجم بزرگ است. آن را در ویژگی های بالا-10 بیشتر-دریافت برنامه های در سطح جهانی در هر دو Q2 و Q3 (نهم به طور خاص) در سنسور برج داده است. در سابق آن وارد شده تقریبا 80 میلیون دانلود و در دومی کمی بیش از 80 میلیون نفر است. این نشان می دهد وجود دارد که اشتهای واقعی میان یک جامد مشروط کاربران برای یک جایگزین برای Facebook's همه جا ارائه شده است.


از آن شده است به خصوص محبوب در اروپا رتبه هفتم برای محبوبیت در Q2 2020 با حدود 19 میلیون محبوبیت و چهارم در Q3 با حدود 17 میلیون.


این رشد است چشم نواز هر چند ما ممکن است توجه داشته باشید که تلگرام ثابت محبوب از کردن. آن رسیده 100,000 کاربران اواخر اکتبر 2013, داشتن راه اندازی شد در ماه اوت آن سال در iOS و اکتبر در آندروید.


در ماه مارس 2014, نرم افزار آمار 35 میلیون MAU 15 میلیون از آنها در DAU, صعود به 50 میلیون تا پایان آن سال. این دو در فوریه 2016 – با چشم نواز رشد اتفاق می افتد بین ماه های سپتامبر 2015 و پس از آن.


ما تا 180 میلیون تلگرام کاربران تا پایان سال 2017 با 20 میلیون ما را به 200 میلیون دلار از مارس سال 2018 است.


در مارس 2019 آن گزارش شد که تلگرام اضافه شده 3 میلیون و کاربران جدید در 24 ساعت طول موجی از Facebook قطع که شامل واتساپ.


سنسور برج تخمین می زند حدود 3 میلیون iOS محبوبیت در ماه اوت سال 2019 و 9 میلیون در اندیشه در همان ماه است.


تلگرام بازار


تلگرام's ادعا تعهد به حفاظت از اطلاعات کاربر به این معنی است که تلگرام اطلاعات دموگرافيک در عرضه نسبتا کوتاه.


چه ما نمی دانیم این است که در یک تعداد انگشت شماری از بازارهای تلگرام محبوب ترین نرم افزار پیام. یعنی: اتیوپی, ایران و ازبکستان. در هر یک از این ما ممکن است فرض کنیم که حریم خصوصی وعده داده شده توسط Wechat خواهد آن را توصیه به کاربران با احتیاط از نظارت است.


این گرافیک قدمت آن به اوایل سال 2019. به طور طبیعی ایران بان تا به حال تاثیر پس از. ما've نیز دیده می شود به علاوه رسول آمده به شهرت در ازبکستان هر چند این برنامه با استفاده از تلگرام API.


که در آن بازار است تلگرام بیشتر محبوب است ؟


که در آن بازار است تلگرام بیشتر محبوب است ؟


منبع: Hootsuite/ما اجتماعی


به عنوان 2016 آن تخمین زده شد که 20 میلیون تلگرام کاربران در ایران. این BBC گزارش داد که این ممکن است به عنوان بالا در 50 میلیون از مارس 2018. در این مرحله برنامه ممنوع اعلام شد در کشور – اگر آن را هنوز هم می تواند قابل دسترسی از طریق Vpn. تعدادی از داخلی برنامه های کاربردی مشتری در دسترس هستند هر چند تلگرام هشدار داده است که این نا امن.


سیمی گزارش که برای بسیاری از ایرانیان تلگرام کل اینترنت – تنها جایی که فیلتر نشده دسترسی ممکن بود. ایران کاربران اینترنت ممکن است آن را به ذکر عادت کرده اند به Vpn. در سال 2017 تلگرام مدیر عامل Pavel Durov اعلام کرد که او در توزیع بیت کوین کمک های مالی به افراد و سازمان هایی که زد Vpn.


یک سال تحت کنترل دولت رسانه ها گزارش دادند که مردم از بازگشت به تلگرام در یک حرکت است که به نظر می رسد نشان می دهد درجه ای از begrudging پذیرش. تلگرام در ایران تخمین زده می شود در حدود 56 درصد. این است که از 60% قبل از ممنوعیت اما به خوبی از 47 درصد در آن فوری از خواب بیدار شوید.


یک نقض داده ها در مارس سال 2020 نشان داد عظیمی 42 میلیون نفر ایرانی بودند با استفاده از یک 'شکافته' شخص ثالث از تلگرام. این واقعیت است که این نازل شد در نقض نشان می دهد خطرات استفاده از این نرم افزار. این واقعیت است که این نشان دهنده بیش از 50 درصد از جمعیت نشان می دهد که چگونه متصل به برنامه آنها هستند.


ما نیز دیده می شود موج محبوبیت در بازارهای دیگر در زمانی که کاربران به دنبال یک جایگزین به جریان اصلی پیامبران. برای مثال 2014 در جنوب کره جنوبی و پس از آن دولت اعلام کرد که سرکوب در سخنرانی تلقی می بود توهین به رئیس جمهور و یا 'شایعه اذهان عمومی'. این فعال دیدم نظارت از Kakao Talk –این کشور'پیشرو مسنجر برنامه – توسط دادستان گرسنه به را محترم بشمارند.


به طور طبیعی این شاهد مهاجرت گسترده از کاربران به تلگرام – حدود 1.5 میلیون کاربر جدید از کره جنوبی به امضا رسید تا در یک هفت روز.


در برزیل دوره ای کوتاه ممنوعیت واتساپ دیده می شود کاربران گله به تلگرام در جستجو بر یک جایگزین سرویس پیام. 48 ساعته بان کی مون در سال 2015 را دیدم بسیاری از برزیلی کاربران ثبت نام در چنین فضایی به زمان است که تلگرام به حال جمع شدن کد امنیتی برای ارسال. در همه 5.7 میلیون تلگرام کاربران امضا در یک روز.


72 ساعته بان کی مون به سال آینده فرستاده 7 میلیون برزیلی به تلگرام در یک روز. این بان کی مون بود که با توجه به اجرای کامل end-to-end encryption آن را غیر ممکن برای واتساپ مطابق با حکم دادگاه به ایجاد چت های موجود به دادستان.


هر چند آن را باید به ذکر است که در این مرحله برزیل تلگرام نفوذ 18% (ماهانه استفاده) هنوز نه رقابت با WhatsApp's 96% و یا Facebook Messenger's 82% – یا حتی فروتن اس ام اس پیام در 78%.


بودند تلگرام خواسته خود را مطابق با تحقیقات مشابه آن را همان موضوع زمانی که آن را آمد به راز چت. مشخصات فنی نرمال چت خواهد در دسترس خواهد بود. تلگرام مصمم است که حتی یک بایت از داده های کاربر داده شده به هر شخص ثالث – از جمله دولت است.


تلگرام نیز مسدود شده در Durovs'بومی روسیه برای عدم تطابق با خواسته های قوه قضائیه برای مکالمات.


دلار هنگ کنگ اخیر سر چشمه از تلگرام استفاده است. ناآرامی های مدنی آغاز شد که در ماه جولای سال 2019 دیدم 323% در سال در سال افزایش دهد در اول وقت تلگرام نصب در این ماه است. در تمام برنامه اضافه شده حدود 110,000 کاربران جدید در هنگ کنگ با توجه به سنسور برج تلگرام آمار. این به رغم این واقعیت است که تلگرام به طور رسمی ممنوع در چین در نتیجه نیاز به Vpn.


در هفته اول از ماه اوت سال 2019 و تلگرام اضافه شده 41,000 کاربران جدید در هنگ کنگ – تا 100% در هفته اول ژوئن 2019.


اولین بار تلگرام نصب در هنگ کنگ ژانویه 2019 – جولای 2019


اولین بار تلگرام نصب در هنگ کنگ ژانویه 2019 - جولای 2019


منبع: سنسور برج


نرم افزار بازی نقش کلیدی در سازماندهی تظاهرات. در پایان ماه اوت 2019, تلگرام اعلام شد که در آن ساخت یک حرکت اجازه می دهد تا کاربران را به عبا شماره تلفن خود را. این خواهد آن را سخت تر برای مقامات برای شناسایی شرکت کنندگان در گروه چت با جستجوی تلفن اعداد در میان ترس از نفوذ. تلگرام گروه می تواند نگه دارید تا به از 200 ، 000 کاربران.


تلگرام's حرکت در آمد و پس از اخطار از توسعه دهندگان در یک پتانسیل نقص در برنامه که اجازه می دهد اجرای قانون/سرویس های اطلاعاتی برای پیگیری پایین افراد درگیر در دموکراسی تظاهرات.


در سال 2020 تلگرام دارای نقش محوری در این تظاهرات در مقابل بلاروس رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو (گاهی اوقات به نام اروپا's آخرین دیکتاتور). ما ممکن است توجه داشته باشید شباهت به نقش واتساپ در بهار عربی و هنگ کنگ است.

محبوبیت تلگرام در اتیوپی (اختصاص داده شده به عنوان یک کلید آینده رشد تلفن همراه در بازار) شده است نسبت به اندازه کوچکتر (در حدود نصف اندازه از واتساپ) و داده ها کارآمد تر استفاده از Wechat در مقایسه با کلید رقبا. تلگرام نیز ارائه می دهد اتیوپی کسب و کار یک راه کم هزینه به بازار محصولات و خدمات.


همانطور که در اتیوپی شده است وجود دارد هیچ سرکوب در ازبکستان که در آن وجود داشته است تدریجی تلاش برای liberalise پس از مرگ دیرینه رئیس جمهور اسلام Abduganiyevich کریم اف در سال 2016. تلاش های روسیه برای بلوک برنامه ناشی از ترس است که ازبکستان را به دنبال کت و شلوار – این ترس ها ثابت می شود بی اساس است.


تلگرام استفاده می شود در ازبکستان توسط وزرای دولت (تا به رئیس جمهور – با 250,000 ع) توسط پلیس به موضوع ترافیک جریمه و گرسنه کاربران برای سفارش پیتزا با توجه به آسیای مرکزی ،


تلگرام است دوم-بیشترین دانلود برنامه iOS در ازبکستان پس از Instagram. آن همچنین دارای شماره-دو نقطه در آندروید, پشت سهم. ازبکی زبان تلگرام کانال ها تعدادشان کمتر تنها با زبان فارسی آنهایی که. ما ممکن است توجه داشته باشید که بسیاری از ازبک ها نیز می تواند صحبت می کنند ،


Khikmatilla Ubaydullaev می نویسد در رسانه است که 18 میلیون ازبک استفاده از تلگرام دادن یک جمعیتی تفکیک کاربران (هر چند هیچ منبع قطعی روشن است). طور کلی استفاده متمرکز شده است در میان 18-34 ساله با کمی مرد بیشتر از زن به کاربران.


تلگرام استفاده آمار


در مارس 2014 تلگرام گزارش داد که 8 میلیارد پیام دریافت شده بیش از قبلی دوره 30 روزه. همانطور که از سپتامبر 2015, 12 میلیارد تلگرام پیام شد بنا به گزارش ارسال روزانه. در فوریه سال 2016 تلگرام گزارش شده است که این افزایش به 15 میلیارد دلار است.


تلگرام همواره رول ارتقاء به پلت فرم. اینها وارد در برنامه's نورد تاریخچه پست وبلاگ که دور تا به روز رسانی و ارتقاء در یک ماه-با-ماه پایه و اساس. در تابستان 2019 به روز رسانی در محدوده متحرک, برچسب, به بهبود ویژگی های امنیتی (امکان حذف تاریخی پیام فوق توانایی پنهان سازی شماره خود را به طرح های مختلف و استفاده از ویژگی های.


در پاییز سال 2020 ما شاهد خرید ممبر واقعی تلگرام سلام ادز بودیم همچنین علاوه بر این از نظر ویژگی در کانال های فیلتر جستجو (به عنوان مثال قادر به جستجو توسط کلمات کلیدی و تاریخ) و فوق بتمن حالت.


تلگرام کاربران قادر به انتقال فایل ها به 1.5 گیگابایت در اندازه.


تلگرام کانال آمار

تلگرام کانال یکی از راه پیام گروه – که در آن یک پخش کننده می تواند ارسال پیام به پیروان. وجود دارد هیچ محدودیتی در تعداد از پیروان برای هر کانال.


این کانال تعاملی نیست. کاربران می توانند, اما, نصب رباتها به منظور فعال کردن قابلیت های اضافی. این شامل اضافه کردن بازخورد رباتها ایجاد نظر سنجی و شارژ هزینه اشتراک برای پیوستن به خصوصی کانال.


به عنوان در یوتیوب بسیاری از کانال های تلگرام توسط مشترکین رفع هندی و هندی مهاجر در بازارها است. این کانال به نظر می رسد گرفته اند محل مشابه وقتی که می آید به دسترسی به سرقت محتوا در هند.


در زمان نوشتن HINDI HD, فیلم, Coco channel شمارش 6.3 میلیون مشترکین – نزدیک به 100% افزایش بیش انتهایی سال است. آن's کاملا امکان پذیر است که حداقل بخشی از این مخاطبان ساکن در ایران نیز می باشد.


در طول این سال کلمه 'میرزاپور' تبدیل شده است به اضافه به نام. این اشاره به یک بسیار محبوب تریلر نشان داده شده در آمازون است. در واقع آن's آنقدر محبوب است که یک کانال به نام میرزاپور فصل 2 سری نخست سیاهههای مربوط 2 میلیون مشترک و هفتم-ترین عضو تلگرام کانال به طور کلی.


محبوبیت این دزدان دریایی محتوای کانال های کاهش تنوع,لیست که قبلا نیز ویژه, عربی, و, فارسی-زبان کانال های.


تنها سه کانال در بالا-10 هستند اختصاص داده شده به بالیوود است. تلگرام's اخبار رسمی کانال (@تلگرام) محبوب ترین از این با 4.8 میلیون. پروکسی سرور MTProto امکانات بسیار با 2.8 میلیون مشترک – مفید برای کسانی که به دنبال به دست آوردن دسترسی به محتوای مسدود شده در کشور خود (به عنوان تلگرام خود را در چین از جمله هنگ کنگ و ایران).


در نهایت ما می بینیم Nexta زندگی می کنند. این است که زنده کانال eponymous Belorussian اخبار کانال مورد استفاده قرار گیرد به گسترش اطلاعات در ضد دولت تظاهرات. از آن شده است برچسب یک سازمان تروریستی توسط Belorussian دولت – قطعا نشانه ای از ارزش خود را برای دموکراسی میدهد.


بالا تلگرام کانال توسط مشترکین اکتبر سال 2020 میلیون


بالا تلگرام کانال توسط مشترکین اکتبر سال 2020 میلیون


منبع داده ها: تلگرام تجزیه و تحلیل


اگر ما نگاهی به مجموع پست برسد (که از نظر تعداد برای همه پست ها بیش از یک دوره مشخص تعیین شده توسط Wechat تجزیه و تحلیل) HINDI HD حفظ آن نقطه بالا با مجموع رسیدن به 28.4 میلیون.


این آمار شد جمع آوری شده در اواخر اکتبر سال 2020 است. در این مرحله Nexta رتبه دوم با 25.2 میلیون نفر با تظاهرات در بلاروس در حال انجام است. همچنین در بالا-10 یکی دیگر از بلاروس اخبار شبکه به زبان روسی Tut.by


در جای دیگر می بینیم ازبکی کانال های خبری در Kun.uz و Daryo.uz; های مختلف فارسی و حساب اعم از تناسب اندام در ورزش سه, فوتبال در پرسپولیس طرفداران برای سرگرمی در Gizmiz; و مالزی's شورای امنیت ملی's صفحه رسمی, مجلس, Keselamatan نگارا (Rasmi) که انتشار COVID-19 اخبار مرتبط.


یک هندی فیلم, chanel, Telugu Movies امکانات در محل 10.


بالا تلگرام کانال های کل پست رسیدن اکتبر سال 2020 میلیون


بالا تلگرام کانال های کل پست رسیدن اکتبر سال 2020 میلیون


منبع داده ها: تلگرام تجزیه و تحلیل


در نهایت اجازه دهید's نگاه در بالاترین میانگین پست برسد. در اینجا ما می بینیم تلگرام's کانال رسمی تلگرام اخبار خوبی در مقابل ثبت نام 2.6 میلیون انداز به طور متوسط برای آن پست است. به وضوح رسمی, پست از تلگرام در حال بالا تاثیر –اگر کمتر.


آن's یک داستان آشنا در جای دیگر با فیلم های هندی و سریال مسلط بالا-10 led توسط HD چاپ فیلم و کلاهبرداری 1992 SonyLiv تلویزیون (نام برای یک سری). یک بار دیگر Nexta امکانات در میان این کانال با میانگین پست در دسترس 0.86 میلیون.


بالا تلگرام کانال های میانگین پست در رسیدن به اکتبر سال 2020 میلیون


بالا تلگرام کانال توسط مشترکین اکتبر سال 2020 میلیون


منبع داده ها: تلگرام تجزیه و تحلیل


دارای امتیاز بالا تلگرام کانال شامل pop-روانشناسی (کلیه رشته روانشناسی), anime fan کانال (یک پانچ مرد) خرید (AliExpress) فوتبال (رئال مادرید) و فوتبال (هدف ورزشی).


تلگرام امنیت

تلگرام است همیشه تأکید آن اعتبار امنیتی به عنوان یک کلید نقطه فروش. این بدان معنا نیست که مسائل مشخص نشده اند.


مثلا ما ذکر شده در بالا قابلیت جستجوی افراد بر اساس تلفن شماره های قبل از ویژگی اختیاری معرفی شد به پنهان اعداد. این ثابت مشکل در طول ناآرامی های مدنی رخ داده است که در سال 2019 در هنگ کنگ است. معترضان با استفاده از تلگرام گروه برای سازماندهی خود را حرکات با وجود این برنامه از لحاظ فنی ممنوع بودن پس از 2015.


شرکت در این گروه اما در سمت چپ آنها را آسیب پذیر شناسایی شده توسط پلیس و سازمان های اطلاعاتی که می تواند ترال اعداد در گروه. این پس از آن می تواند همسان با فرد مورد نظر قرار دادن آنها در معرض خطر آزار و اذیت. اختیاری شماره cloaking (کل و یا به تماس در حال حاضر در کاربران' کتاب تلفن) با هدف رسیدگی به این.


این بود که تنها زمان تلگرام نقص های امنیتی بهره برداری شد توسط بی پروا عناصر. در سال 2016 ایران هکرها موفق به شناسایی گوشی تعداد 15 میلیون کاربران ایرانی و سازش بیش از یک دوجین حساب های. این شامل مختلف فعالان و برجسته دیگر کاربران – از جمله سلطنتی عربستان, ناتو مقامات و دانشمندان هسته ای ایران.


این بود که در زمانی توسط نرم اس ام اس تایید کد ارسال شده توسط Wechat برای کاربران است. این می تواند یک چالش خاص در سازمان ملل که در آن ارتباطات شرکت ها در جیب رژیم های اقتدارگرا. ایران وی ارتباط با کاربران ، تلگرام ارائه می دهد اضافی سطح حفاظت از رمز عبور است که می تواند کمک به کاربران برای جلوگیری از سقوط طعمه به این انجمن.


در روسیه در 2016, مخالفت/مبارزه با فساد از فعالان اعلام کرد قصد خود را به شکایت شرکت مخابراتی MTS و بعد ادعا می کند که آن را تا به حال کمک هکرها دسترسی خود را تلگرام حساب. این به طور مشابه شاهد بهره برداری از اس ام اس تایید مسیر. MTS را تکذیب تبانی با هکرها.


Pavel Durov اظهار داشت که او مظنون به دخالت دولت با هک. یکی از نرم قربانیان بعدها ربوده شده و در معرض اعدام مصنوعی توسط مردان ادعا می شود بخشی از سرویس های امنیتی به برخی از مقیاس به آنچه که در خطر است.


در آلمان پلیس گزارش شد که با استفاده از نرم افزار اختصاصی برای هک تلگرام حساب مشکوک به تروریست ها. این استفاده می شود برای حداقل دو سال به عنوان مرتبط 2016 گزارش. اوباما با بیان عدم اطمینان بیش از قانونی بودن این روش (ممکن است اشاره کرد که در سال 2017 پلیس آلمان از نظر قانونی به دست آورده حق هک دستگاه های از کسانی که مظنون به جرائم جدی). این بود گزارش داد که در سال 2017 سازمان سیا نیز کار می کرد که چگونه به دور زدن مسنجر نرم افزار رمزگذاری.


تلگرام شده است دوبله شده توسط کارشناسان امنیتی به عنوان "این برنامه انتخاب" تروریستی سازمان ها. دانشگاه برکلی حقوق بشر هشدار می دهد که تلگرام's حریم خصوصی توابع آن را آسیب پذیر به انتشار اطلاعات غلط. این خطر است به خصوص تلفظ در بازارهای مانند هند که در آن رسول برنامه-گسترش اطلاعات غلط به برخی از هزینه زندگی خود را. در واقع HRC شناسایی نمونه های متعدد از بازی ناپاک طراحی شده به هم بزنید تا اختلاف بر روی پلت فرم.


در ژوئن 2019, Pavel Durov اعلام کرد که تلگرام به حال تجربه "دولت بازیگر اندازه"سایبری-حمله با چین به احتمال زیاد مقصر (در تلاش برای شناسایی کسانی که درگیر در جنبش دموکراسی خواهی در هنگ کنگ).


آسیب پذیری در هر دو واتساپ و تلگرام کشف شد توسط Symantec. محققان وجود داشت که فایل های فرستاده شده از طریق هر دو رسول سیستم عامل می تواند دستکاری شده با استفاده از نرم افزارهای مخرب – ایجاد خطر سکته قلبی. آنها ثابت این ویرایش تصاویر ارسال از طریق پلت فرم


در ماه سپتامبر 2019, Juniper تهدید آزمایشگاه محققان امنیتی گزارش داد که off-the-shelf نرم افزارهای مخرب شناخته شده به عنوان Masad گیر و دزد شد آنلاین به فروش می رسد برای $85 از طریق تلگرام. این نرم افزارهای مخرب اجازه می دهد تا هکرها برای به دست آوردن دسترسی به کاربران'شخصی جزئیات و cryptocurrency کیف پول. تلگرام مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک 'فرماندهی و کنترل' کانال برای نرم افزارهای مخرب.


تلگرام درآمد آمار (+ ICO)

تلگرام نمی کند تولید درآمد به عنوان آن می ایستد با یک ادعا تعهد به نگه داشتن شرکت رایگان از نفوذ پول. همانطور که از سپتامبر 2019, بودجه 100 ٪ خصوصی تولید شده توسط Pavel Durov.


تلگرام ICO


تلگرام شد درگیر در یک پیشنهاد برای راه اندازی خود را cryptocurrency – بسیار زیادی در خط با آن ادعا تعهد به عامل خارج حاشیه منافع. آن ICO در سال 2018 بود که در یکی از بزرگترین در تاریخ بالا بردن $1.7 میلیارد دلار از واجد شرایط سرمایه گذاران. نوپای ارز بود اما در نهایت تعطیل توسط ما تنظیم کننده.


گزارش بلومبرگ که ارز ممکن است قدردانی از 200% سال بعد از آن ICO. این است قبل از اینکه در دسترس عموم ساخته شده. سرمایه گذاران پرداخت $1.33 دوم ICO دور در مارس سال 2018 است. کره جنوبی's گرم آسیا شد فروش حقوق مربوط به خود را گرم برای $4 هر کدام در ماه جولای 2019.


گرم را داد و ستد شده اند از طریق تلگرام باز کردن شبکه blockchain. این را در زمان را دیده اند تلگرام برنامه تنوع بخشیدن به ترکیب طیف وسیعی از توابع مختلف از جمله تجارت گرم.


Pavel Durov هدفمند سریعتر معامله سرعت از بیت کوین یا Ethereum. بنا به گزارش هدف او این بود که به رقابت با لیمو ویزا و مسترکارت و همچنین Facebook's برج میزان.


آن پیش بینی شده است که تلگرام's cryptocurrency شده اند که به ارزش 4 میلیارد دلار درآمد برای تلگرام توسط 2022.


تلگرام اعلام کرد که هدف آن ایجاد یک روزمره توده بازار cryptocurrency – به عنوان مخالف به زمان محبوب سکه که تبدیل شده اند به حفظ جهان منحصر به فرد از سرمایه گذاری بانکی. تلگرام پیش بینی کرد که 80 درصد از آن userbase – امیدوار برای 1 میلیارد دلار تا سال 2022 –خواهد شد استفاده از cryptocurrency.


آن را نیز پیش بینی کرد که این نقطه ARPU را ایستادن در 5 $تا حد زیادی حسن نیت ارائه میدهد از گرم است.


Crypto کارگزار Monfex پیش بینی کرد که تلگرام's هزینه ها را افزایش می دهد به $220 میلیون سال 2021 به عنوان پایگاه کاربر افزایش یافته و به 675 میلیون در مسیر به 1 میلیارد دلار (یک هدف Monfex معتقد است برآورده خواهد شد).


تلگرام کاربران + برآورد هزینه های 2014 – 2022


تلگرام کاربران + هزینه های 2014 - 2022


بر اساس طرح از 80 درصد از تلگرام کاربران با استفاده از گرم با ARPU از 5 دلار Monfex بنابراین پیش بینی کرد که تلگرام خواهد لذت بردن از سود $3.72 میلیارد دلار است. این بر اساس 4 میلیارد دلار درآمد در سال 2022 و هزینه های از 280 میلیون دلار.


پیش بینی سال شکستن حتی شده اند 2020 توسط این برآورد, اگر این رفته بود به برنامه ریزی. این پیش بینی های ما به سختی نیاز به اضافه شدند بسیار خوش بینانه است.


تلگرام درآمد و سود سال 2018 –دو هزار و بیست و دو (ICO-مشروط)


تلگرام درآمد و سود 2018 - 2022


این ضربه از این آمار و ارقام در این زمانبندی – و یا هر گونه زمانبندی –اما آمار قابل توجهی مانع است. در اکتبر 2019 ایالات متحده اوراق بهادار و کمیسیون بورس (SEC) گزارش داد که اولیه 1.7 میلیارد فروش غیر قانونی (ما سرمایه گذاران کمک $425 میلیون دلار 1.7 میلیارد-پیش فروش گرم). استدلال پشت این تصمیم بود که تا به حال تلگرام "موفق به ثبت نام خود را ارائه می دهد و فروش گرم که اوراق بهادار".


به منظور فروش از جمله اوراق بهادار تلگرام خواهد بود موظف به ارائه به سرمایه گذاران با اطلاعات خاصی در اطراف آن عملیات کسب و کار و عوامل خطر و مدیریت. تلگرام پاسخ داد که گرم نمی شد و اوراق بهادار.


صدور گرم به سرمایه گذاران به تعویق افتاد از پایان ماه اکتبر 2019 به به تازگی پیشنهاد تاریخ پایان مارس سال 2020 به عنوان یک نتیجه. در نهایت تلگرام جریمه شد 18.5 میلیون دلار و مجبور به بازگشت به $1.2 میلیارد مطرح شده در ICO در ماه ژوئن سال 2020 است.


Pavel Durov بود در حال حاضر اعلام کرد که تلگرام cryptocurrency پروژه خواهد بود رها با توجه به این چالش قانونی.


افکار نهایی


تلگرام بسیار خیلی موقعیت خود را به عنوان مستقل جایگزین برای Facebook-تحت سلطه جهانی پیام های چشم انداز.


و چه که استقلال پیشنهاد کاربران ؟ رئیس نقطه فروش از تلگرام همواره ادعا سطح بالاتری از امنیت/حریم خصوصی ارائه شده توسط پلت فرم در مقابل امثال واتساپ یا Facebook Messenger. در واقع تلگرام مدیر عامل پاول Durev رفته تا کنون به به می گویند که واتساپ هرگز امن است.


در حالی که سوالات قطعا مطرح شده در اطراف واتساپ's امنیت آن's عادلانه می گویند که تلگرام ندارد, بی عیب یا ضبط.


که گفت: حرکت برای جلوگیری از پلیس گرفتن نگه دارید از معترضان' جزئیات در هنگ کنگ و بودجه از Vpn ها را نشان می دهد – حداقل – واقعی تعهد به حفاظت از کاربران حتی اگر اعدام نه همیشه کامل بوده است. و تا این نقطه وجود دارد's به دلیل کمی شک تلگرام's ادعای اینکه این میزان با سود.


در یک بسیار کوچک انتخاب بازارهای ما را دیده اند آن را نگه دارید به عنوان روش اولیه ارتباطات به عنوان یک نتیجه از بالا. و – همانطور که در هنگ کنگ و بلاروس– به نظر می رسد این برنامه که تحت ستم گروه به نوبه خود در زمان بحران است. بالا دانلود جلد در سال 2020 نشان می دهد که در آن درخواست تجدید نظر است رشد گسترده تر نیز هست. Facebook هنوز هم به نظر می رسد نجس اما قطعا وجود دارد و اشتها برای یک جایگزین.


این ICO نگاه مانند مرحله جالب توجه است و شاید یک نشانه از چیزهایی که می آیند. تلگرام اظهار داشت: تمایل به ایجاد یک cryptocurrency برای مردم – که در نهایت به crypto به جهان روزمره و نه از rarefied جهان از سرمایه گذاری بانکی. در زمان نوشتن از آن باقی مانده است بسیار در عرصه دومی. SEC سفارش ضابط, اما, قرار دادن پرداخت به این ایده در حال حاضر.


روند فعلی نقطه نسبت به یک تنوع گسترده تر از برنامه های مسنجر. شاید در زمان یک جایگزین برای گرم خواهد تاج تلگرام's تلاش برای ارائه یک پلت فرم مستقل که در آن کاربران می توانند انجام بیشتر و بیشتر از زندگی روزانه خود را رایگان از نظارت از شرکت ها و دولت ها به طور یکسان.


گرم را ساخته شده تلگرام یک تولید درآمد کسب و کار. شاید این امر باید شده است لازم برای این برنامه را گسترش دهد اما همیشه وجود دارد خطر که پول می تواند فاسد است. به خصوص اگر مالکیت نرم افزار تا کنون تغییر کرده است.


تلگرام's علت به نظر می رسد شریف یکی, حتی اگر شده اند وجود نقص در آن اعدام. چگونه به خوبی آن را به میله های تفنگ خود و دستیابی به این اهداف بیش از سال آینده را به ما بگویید بسیاری نه فقط در مورد تلگرام خود را, اما امکان واقعا آنلاین رایگان چشم انداز است.

با خرید ممبر فیک تلگرام میتوانید اعتماد کاربران را به کانال و گروه تلگرامی خود جذب نمایید.



[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 اسفند 1399 ] [ 10:47 ] [ امیرحسین ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]